Kopen van Kleyn
Hoe vind ik de juiste bedrijfswagen?

Je bent kort geleden een nieuwe onderneming begonnen, je bent aan het uitbreiden en hebt daarom een nieuwe wagen nodig of je wilt gewoon je oude bedrijfswagen vervangen. Wat je situatie ook is, de beslissing om een nieuwe wagen te kopen is ongetwijfeld een zeer dure beslissing en daarom moet het wel de juiste beslissing zijn! Wil je gewoonweg je oude bedrijfsauto vervangen dan heb je waarschijnlijk al een redelijk idee welk merk en type voertuig je nodig hebt. Maar koop je voor het eerst een bedrijfswagen dan is het vaak moeilijk om ergens te beginnen. Welke stappen kan je doorlopen om tot de juiste beslissing te komen?

  • Vraag je eerst af wat voor een bedrijfswagen je nodig hebt en wat het budget is. Bekijk ook onze checklist.  
  • Orienteer je op internet en vraag meningen aan vrienden en kennissen over hun ervaringen met bepaald merken of types.
  • Zoek uit welke bedrijfswagenaanbieders er in de buurt zitten en welke je aanspreken. Zijn het grote of kleine merkdealers, dealers van tweedehands voertuigen of particulieren?
  • Ga kijken bij de aanbieders die je interessant lijken en laat je informeren over alles wat je wilt weten. Let op: Een merkdealer vertelt je alles over slechts een merk!
  • Pas wanneer je alles gezien, gehoord, getest en onderzocht hebt kan je een bewuste keuze maken!
Hoe kan ik een voertuig kopen?

Een bestelbus kopen via bestelbus.nl is vrij simpel. Wanneer je onze vestigingen bezoekt kan je alle bussen die interessant zijn ter plaatse testen en een proefrit maken. Heb je een bus die helemaal naar wens is dan kan je direct de financiering, lease of betaling met een verkoper regelen. Kies je voor een afleverpakket 'Base', dan kan je zelfs de bestelbus direct meenemen. Daarnaast bieden wij je drie manieren om op afstand een voertuig te kopen: 

  • Je neemt contact op met ons via de telefoon of WhatsApp. 
  • Je stuurt ons een e-mail met de gegevens van het voertuig waar je interesse in hebt. 
  • Je laat via de website je contactgevens achter en wij nemen contact met je op voor de aanschaf van een specifiek voertuig.
Kan ik een voertuig eerst reserveren in plaats van direct kopen?

In overleg met een verkoper kan een voertuig gereserveerd worden. Je hebt de eerste 24 uur het eerste recht op koop met de daarbij horende voorwaarden. Vraag ons gerust naar de voorwaarden.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

Wij accepteren de volgende betaalwijzen: (internationale) bankoverschrijving, PIN (Maestro/creditcard) of contant. Via de website kan je op uitnodiging een aanbetaling doen met je creditcard, PayPal-account en in Nederland met iDeal.

Moet ik het aankoopbedrag in één keer betalen?

Het voertuig dient volledig betaald te zijn voor levering. Om het voertuig te reserveren kan je eerst een aanbetaling doen van minimaal 10% van het aankoopbedrag. Het resterende bedrag dient binnen de afgesproken tijd te worden voldaan. Zodra het totale bedrag zichtbaar is op onze rekening wordt het voertuig gereedgemaakt voor aflevering.

Kan ik bij jullie betalen met een Letter of Credit (L/C)?

Ja, wij accepteren een geconfirmeerd onherroepelijke L/C als betaling. Je bank zal het aankoopbedrag overmaken als wij hebben aangetoond dat de door jou gekochte voertuigen op transport zijn gegaan. Je krijgt op deze manier nog meer zekerheid. Voor meer informatie, vraag naar onze L/C voorwaarden.

Accepteren jullie cheques?

Nee, wij accepteren geen betaalcheques. Uje kan betalen met (internationale) bankoverschrijving, PIN (Maestro/creditcard) of contant.

Verkopen aan Kleyn
Hoe kan ik mijn bedrijfswagen(s) aan jullie verkopen?

U vraagt een bod aan op uw voertuig via het formulier op onze website.  Een van onze inkopers neemt vervolgens contact met u op. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met een van onze inkopers via het volgende telefoonnummer: +31 183 668 222. In de meeste gevallen wordt er een afspraak gemaakt om het voertuig te komen bekijken. Tijdens dit bezoek taxeert hij het voertuig en worden de papieren gecontroleerd. Indien u en de inkoper tot een akkoord komen, worden afspraken gemaakt over de aflevering en betaling.

Kan ik in een keer een groot aantal voertuigen aan jullie verkopen?

Jazeker, ons grote wereldwijde verkoopnetwerk vereist dat wij veel inkopen. Hierdoor kunnen we wagenparkbeheerders een vast afvoerkanaal bieden. Wij nodigen u van harte uit om hiervoor contact op te nemen met onze inkopers via +31 183 668 222 of [email protected].

Welke betalingstermijn hanteren jullie voor inkoop?

Dit kan verschillend zijn door de afspraken die wij op voorhand met u maken. Tijdens de onderhandelingen worden over de betalingstermijn afspraken gemaakt dit wij zorgvuldig nakomen.

Als mijn voertuig via jullie aan iemand in het buitenland wordt verkocht, heeft dat dan gevolgen voor mij?

Nee, dat heeft geen invloed. Als u aan ons een Nederlands voertuig verkoopt, ontvangt u een vrijwaringsbewijs. Hiervoor hebben wij de benodigde RDW-bevoegdheid en daardoor nemen wij u dit hele proces uit handen.

Mijn Kleyn
Wat zijn de voordelen van een "Mijn Kleyn" account?

Een "Mijn Kleyn" acount heeft veel voordelen. Zo kan je bijvoorbeeld:

  • Je contract ondertekenen en downloaden; 
  • Documenten uploaden ten behoeve van het orderproces; 
  • Beheren van je nieuwsbriefcontent; 
  • Huidige orders tracken en tracen; 
  • Afgehandelde orders nalopen en bekijken; 
  • Betalingen volgen; 
  • Een gespecificeerde zoekopdracht opslaan; 
  • Gemakkelijk je persoonlijke en bedrijfsgegevens updaten; 
  • Genieten van speciale voordelen en aanbiedingen die alleen "Mijn Kleyn" gebruikers ontvangen.
Hoe maak ik een "Mijn Kleyn" account aan?

Als er een contract wordt aangemaakt, krijgt u automatisch een uitnodiging voor uw "Mijn Kleyn" account. Als u al een "Mijn Kleyn" account heeft, vindt u de order snel en makkelijk terug tussen uw huidige orders.

Zelf een account aanmaken? Dit heeft u binnen een paar klikken geregeld. Volg de volgende stapppen: 

  1.  Klik op 'Login' bovenaan de website. Naast inloggen kunt u hier ook uw persoonlijke account aanmaken. 
  2. Vul uw gegevens in en verzin een wachtwoord dat u makkelijk kunt onthouden. 
  3. U ontvangt daarna een email met een activatielink. Het kan zijn dat deze terecht komt in uw spambox.
  4. Na activatie heeft u uw eigen 'Mijn Kleyn' account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Geen probleem. Op de Login pagina kan je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten. Wanneer je hierop klikt kan je je wachtwoord wijzigen en weer opnieuw inloggen.

Kan ik bij jullie een zoekopdracht opgeven?

Ja, via uw "Mijn Kleyn" account kunt u opgeven wat u zoekt, deze zoekopdracht(en) opslaan en eveneens een mail activeren. U ontvangt van ons een e-mail zodra wij een voertuig binnen krijgen dat voldoet aan de kenmerken die u hebt opgegeven.

Hoe kan ik een zoekopdracht opslaan?

Een zoekopdracht opslaan is eenvoudig. Volg de volgende stappen: 

  1. Log in op je account.
  2. Klik op catalogus in het menu om zo onze voorraad te zien.
  3. Geef kenmerken op van de wagen waar je naar zoekt. Bijvoorbeeld merk, leeftijd of prijs. 
  4. Wil je dat deze zoekopdracht bewaard wordt voor gebruik in de toekomst? Druk dan op 'Save' en geef de zoekopdracht een naam. Je zoekopdracht is nu opgeslagen.
Hoe verwijder ik mijn account?

Het is niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. Als je je account wilt verwijderen dien je hiervoor een mail te sturen naar [email protected].

Kan je geen antwoord vinden?

Neem rechtstreeks contact op.

We zijn 6 dagen geopend

Registratie & documenten
Waar kan ik na aankoop het kenteken op mijn naam laten zetten?

Dit regelen wij meteen voor je. Bestelbus.nl heeft onder naam van Kleyn (het overkoepelende bedrijf) de RDW-bevoegdheid 'Tenaamstelling Voertuigen'. Hiermee kunnen wij na verkoop van een voertuig het Nederlandse kenteken op naam van de nieuwe eigenaar zetten. Dit kan dus direct via ons geregeld worden.

Als ik een buitenlands voertuig koop, hoe kom ik aan een Nederlands kenteken?

Je hoeft je hierover geen zorgen te maken. Dit is onderdeel van onze dienstverlening. Wij kunnen een Nederlands kenteken voor je aanvragen en het nieuwe kenteken direct op jouw naam zetten.

Hoe kom ik aan een exportkenteken?

Dit kunnen wij voor u regelen. Prijs en geldigheid is afhankelijk van het soort voertuig.

Garantie
Geven jullie garantie?

Binnen onze afleverpakketen kan je kiezen voor garantie. Met het afleverpakket Safe of Class krijg je 3 maanden Real Garant Elite dekking. Je betaalt hiervoor extra. Met het afleverpakket Base of Standaard worden onze voertuigen zonder garantie afgeleverd. Je draagt dan zelf het risico op eventuele storingen of mankementen.

Meer informatie over de afleverpakketten leest u hier.

Wat valt er onder de garantievoorwaarden?

De garantie omvat alle permanent geïnstalleerde, in de fabriek aangebrachte mechanische, elektrische, elektronische, hydraulische en pneumatische onderdelen van het voertuig die niet door de garantievoorwaarden worden uitgesloten.

Welke landen vallen binnen de garantie?

De garantie geldt binnen het geografisch gebied van Europa.


Wat is de begin en de looptijd van de garantie?

De garantie vangt aan op de in het garantiecertificaat vermelde datum en eindigt na afloop van de overeengekomen garantieperiode (in tijd of afstand, wat als eerste voorkomt) zoals gespecificeerd in het garantiecertificaat en zonder dat opzeg noodzakelijk is.

Zijn alle jullie voertuigen gekeurd?

Alle voertuigen die bij ons binnenkomen worden TÜV Nord gecertficieerd geïnspecteerd. Dit betekent dat we elk voertuig controleren op 20+ belangrijke punten. Elk voertuig wordt vervolgens onderworpen aan een proefrit, inclusief snelweg. Mocht er iets niet naar onze standaard zijn, dan wordt dit gerepareerd voordat we het voertuig aanbieden. Daarnaast heeft een ruime selectie van onze voertuigen een geldige APK. Een gedeelte van onze voertuigen is afkomstig uit het buitenland en heeft dus geen geldige (Nederlandse) APK. Onze werkplaats is door de RDW erkend als keuringsstation. Voordat je tot aankoop overgaat kan de bestelwagen volledig APK gekeurd worden. Dit is standaard binnen de afleverpakketten Standard, Safe en Class.

Hoe weet ik of het voertuig de beloofde kwaliteit heeft?

Meer dan 100 jaar ervaring en een groot aandeel vaste klanten zijn natuurlijk maatstaf voor een goede bedrijfsvoering. Alle voertuigen die binnenkomen worden TÜV Nord gecertificeerd geïnspecteerd. Het inspectierapport kan je terugvinden op de voertuig detailpagina op onze website. Zo garanderen wij kwaliteit en transparantie. Je weet precies wat je koopt.

Mocht er onverhoopt sprake zijn van serieuze, niet vermelde gebreken, dan zullen we (een deel van) de reparatiekosten vergoeden.

Voertuigen in consignatie worden onafhankelijk gekeurd door Bureau Veritas.

Kan ik extra garantie krijgen?

Wil je kunnen profiteren van de garantie van de grootste leverancier van Europa? Dat kan. Wanneer je een voertuig laat afleveren kan je het afleverpakket uitbreiden naar het afleverpakket Safe, met 3 maanden Real Garant Elite dekking, of afleverpakket Class, met 3 maanden Real Garant Elite dekking en omruilgarantie. Daarnaast is het mogelijk de garantie uit te breiden naar een heel jaar voor slechts €300,-. Of zelfs tot 2 jaar.

Wat kan ik doen als ik pech heb?

Ook met een volledig gecontroleerde en APK-gekeurde bus kan het voorkomen, dat je onderweg pech krijgt. Via de ANWB zijn oplossingen met vervangend vervoer mogelijk. Wanneer je voor een afleverpakket met 3 maanden garantie hebt gekozen, of deze garantie hebt verlengd tot 1 of 2 jaar, kan je Real Garant door heel Europa benaderen: [email protected];  +31 (0)800 022 26 82

Betaling
Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

Al onze prijzen op de website zijn exclusief BTW.

Hoe werkt de BTW-borg voor klanten buiten de EU?

Als je een voertuig koopt voor buiten de EU hoef je geen BTW te betalen. Je betaalt echter wel een BTW-borg die afhankelijk is van het aankoopbedrag. Op het moment dat het voertuig de EU verlaat, krijgen wij daarover bericht van de douane en ontvang je de betaalde borg retour.

Als ik bij jullie een voertuig koop, moet ik dan BTW en/of BMP bertalen?

Woon je in een EU-lidstaat buiten Nederland en heb je een geldig Europees BTW-nummer? Dan hoef je geen BTW te betalen. In dat geval spreken we van een intracommunautaire levering. Voor Nederlandse klanten zijn wij verplicht om 21% BTW af te dragen. Zakelijke klanten kunnen de BTW natuurlijk terugvragen. Als zakelijke klant kan je tevens vrijstelling krijgen voor BPM. Indien je een bedrijfswagen aanschaft als particulier dan is het mogelijk dat je nog een gedeelte van het BPM dient te betalen. Deze BMP-vrijstelling vervalt per januari 2025.

Wat zijn jullie bankgegevens?

Bank: RABOBANK 0317.8474.30

BTW/VAT: NL8079.01.337.B01

IBAN: NL32 RABO 0317 8474 30

SWIFT/BIC: RABONL2U

KvK: 11044363  (Chamber of Commerce)

Hoe kan ik facturen van Kleyn Trucks herkennen?

Check altijd of alle informatie klopt en check ook het rekening nummer op de factuur. Ons rekening nummer is NL32 RABO 0317 8474 30.  Daarnaast mailen wij altijd vanuit een @kleyn domein. Ook kan je je factuur altijd terugvinden in je Mijn Kleyn account. Kloppen deze zaken niet of twijfel je? Neem dan contact met ons op.

Wat kan ik doen als ik twijfel aan de echtheid van een factuur of e-mail?

Je kan bij twijfel altijd contact met ons opnemen via +31 183 668 444 of [email protected].

Kan je geen antwoord vinden?

Neem rechtstreeks contact op.

We zijn 6 dagen geopend

Financiering & lease
Waarom een gebruikte auto leasen?

Een gebruikt voertuig leasen heeft een aantal voordelen:

  1. Het is goedkoper
    Net als bij kopen is het leasen van een tweedehands voertuig vaak voordeliger. Dit betekent trouwens niet dat je een 'oud' voertuig least, vaak zijn het vrij nieuwe voertuigen van twee of drie jaar oud.
  2. Een kortere contractlooptijd, dus meer flexibiliteit
    Tijdelijke opdracht of uitbreiding van werkzaamheden? Gebruik leasen als slimme tussenoplossing! Tweedehands voertuigen in lease hebben namelijk vaak een kortere contractlooptijd, aangezien de voertuigen al wat kilometers op de teller hebben.
  3. Direct operationeel
    In tegenstelling tot een nieuw voertuig staat een gebruikt voertuig  al voor je klaar. Hierdoor kan je vrijwel direct de weg op!
Welke leasevormen zijn er?

Bij bestelbus.nl kan je via vier verschillende leaseconstructies een bestelbus financieren:

  1. Financial lease
  2. Netto operational lease
  3. Shortlease
  4. Halal lease
Wat zijn de voordelen van leasen?

Leasen biedt je gemak en zekeheid. Met leasen betaal je maandelijks een vast leasebedrag zolang het leasecontract duurt. Je hoeft dan ook geen gebruik te maken van je eigen financiële middelen en de financiering staat los van je overige zakelijke financieringen. Hierdoor weet je precies waar je financiëel aan toe bent en ben je flexibel om snel een bedrijfswagen te rijden zonder een grote investering te doen.

Kan ik leasen als startend bedrijf?

Bij bestelbus.nl is leasen voor startende ondernemers geen enkel probleem. Voor het aanvragen van een lease heb je bij ons geen jaarcijfers of ondernemersplan nodig, enkel je inschrijving bij de Kamer van Koophandel is voldoende. Met een lease ben je dan ook snel operationeel zonder grote investeringen. Leasen is dus ideaal voor starters. Neem contact op met onze lease-adviseurs om je vrijblijvend te laten informeren.

Moet ik altijd de BTW aanbetalen?

De BTW dient meestal vooraf te worden aanbetaald. Je betaalt BTW over het totaalbedrag van alle termijnen. De BTW kan je echter wel terugvragen in je belastingaangifte.

Ben je niet in de mogelijkheid om de BTW aan te betalen? Onze lease-adviseurs bekijken samen met jou naar andere mogelijkheden om de BTW te betalen.

Welke belastingvoordelen zijn er?

Leasen bied je verschillende belastingvoordelen. Deze belastingvoordelen zijn afhankelijk van de leasevorm waarvoor je hebt gekozen. Met financial lease komt de auto op je bedrijfsbalans en word je de economisch eigenaar. Hierdoor heb je mogelijk recht op investeringsaftrek en kun je de BTW terugvragen. Bij operational lease komen de totale leasekosten direct ten laste van je bedrijfsresultaat. Vaak heb je de mogelijkheid om het voertuig na de looptijd over te nemen. De BTW over de maandtermijn kan je terugvragen in je BTW-aangifte. Neem contact op met onze lease-adviseurs voor een uitgebreidere uitleg.

Kan ik een voertuig inruilen?

Het is mogelijk om je oude voertuig in te ruilen. De inruil kan worden gebruikt als aanbetaling op het nieuwe voertuig. Hierdoor worden de maandtermijnen lager.

Kan ik leasen zonder rente?

Met halal lease is het mogelijk om te leasen zonder rente. Je betaalt maandelijks een vast bedrag per maand, waarbij het contract wordt opgesteld volgens shariawetgeving. Hierdoor betaal je geen rente, maar één vast bedrag per maand. In de maandtermijn is ook de all-risk verzekering inbegrepen. Wij kunnen dit alleen aanbieden voor voertuigen die in onze eigen voorraad staan.

Kan ik boete vrij inlossen?

Je kunt je leasecontract boete vrij inlossen. Je moet dan wel alle maandelijkse betalingen voor de hele periode in één keer betalen, inclusief de rente. Je betaalt nooit meer dan vooraf afgesproken in het contract, geen boete dus!

Kan ik ook lesasen zonder jaarcijfers?

Leasen zonder jaarcijfers is bij ons mogelijk. Met enkel je contactgegevens en je Kamer van Koophandel kan je al een leaseaanvraag doen. Neem contact op met onze lease-adviseurs om je vrijblijvend te laten informeren.

Moet ik altijd aanbetalen op de lease?

Nee, er zijn ook mogelijkheden om te leasen zonder aanbetaling. U kan kiezen voor een shortlease. Als uw bedrijf al langer bestaat is het mogelijk dat u een akkoord krijgt zonder aanbetaling. Vaak moet u hiervoor uw jaarcijfers tonen.

Levering & transport
Kan ik een voertuig direct na aankoop meenemen?

Ja, dit is mogelijk wanneer je voor het afleverpakket Base kiest. Alle bestelbussen die worden aangeboden op Bestelbus.nl zijn fysiek aanwezig op onze terreinen in Vuren, Genemuiden en Brussel.

Als ik bij jullie een voertuig heb gekocht, hoe werkt de fysieke levering en overdracht?

De fysieke overdracht / levering vindt plaats na overleg met de klant. De redelijke termijn waarbinnen levering plaatsvindt, is afhankelijk van hetgeen wordt afgesproken met de klant over de wijze waarop het voertuig afgeleverd moet worden. De aflevering kan door de klant zelf worden verzorgd; dan komt de klant het voertuig zelf ophalen. Het afleveren kan ook in opdracht van de klant worden georganiseerd door ons. Er zal dan transport over de weg of verscheping worden geregeld (op kosten van de klant, tenzij anders overeengekomen).

Ik kom een voertuig ophalen, waar kan ik terecht?

Meld je eerst even bij onze receptie bij ingang 05. Wij informeren dan direct één van onze aflevermanagers. Zij zullen met je naar de bedrijfswagen gaan, alle papieren klaar maken en de benodigde spullen met je overleggen. Je kunt bijna direct met je nieuw aangekochte wagen vertrekken. Simpeler en sneller kan het niet.

Staat uw gekochte voertuig in Genemuiden of Brussel? Dan spreken we met je af waar het voertuig op te halen.

Ik kom mijn verkochte bedrijfswagen afleveren, waar kan ik terecht?

Deze kan je inleveren bij onze Drop Off afdeling (ingang 06). Onze collega's daar zullen het voertuig en het kenteken in ontvangst nemen.

Wanneer je het voertuig inruilt kan je deze inleveren bij onze Delivery afdeling (ingang 05) wanneer je je nieuwe voertuig komt ophalen.

Denk eraan om het complete kenteken mee te nemen.

Je verkochte auto liever afleveren in Genemuiden of Brussel? Laat het ons weten, dan bekijken we samen waar je de auto het beste kunt afleveren.

Kunnen jullie het transport verzorgen?

Als je bij ons koopt, verzorgen wij graag het transport van de door jou aangeschafte bedrijfswagen(s) en de mogelijk ingeruilde bedrijfswagen naar ons retour.

Wij kunnen de door jou gekochte bedrijfswagen naar elke bestemming ter wereld vervoeren. Voor Europese bestemmingen betreft het meestal wegtransport. Voor verder gelegen bestemmingen verzorgen wij het vervoer naar een Nederlandse of Belgische zeehaven. Van daaruit wordt de bedrijfswagen verscheept naar het land van bestemming. Via onze website kan je bij elke bedrijfswagen een indicatie opvragen van de transportkosten naar de meest voorkomende bestemmingen wereldwijd.

Hoe kom ik aan de benodigde transport- en exportdocumenten?

Wij hebben een gespecialiseerde afdeling die het papierwerk voor je regelt. Door onze wereldwijde aanwezigheid en jarenlange ervaring kunnen onze medewerkers je uitstekend begeleiden bij het invoeren, registeren en verschepen van voertuigen naar vrijwel elk land ter wereld.

Hoe kan ik meerdere voertuigen zo efficiënt mogelijk vervoeren?

Wij helpen je graag bij het zo efficiënt mogelijk vervoeren van meerdere bestelbussen tegen zo laag mogelijke kosten. Bestelbus.nl heeft het materieel om dit voor je te doen. Wij beschikken over een vloot met bedrijfswagens die geschikt zijn om meerdere commerciele voertuigen te tansporteren. Dit moet natuurlijk veilig gebeuren en stelt hoge eisen aan personeel en materieel. Onze werkplaats beschikt over de hiervoor benodigde expertise en, indien nodig, zware hijsmiddelen.

Hoe weet ik waar mijn gekochte voertuig is en wanneer deze aankomt?

Wanneer je ervoor gekozen hebt om bestelbus.nl het transport te laten verzorgen kan je op de hoogte worden gehouden door de verkoper of via het aanmaken van een Mijn Kleyn account. Op je Mijn Kleyn account vind je je orderhisorie en kan je de zending of het transport van jou gekochte bedrijfswagen(s) tracken en tracen. Bij verscheping zie je precies op de kaart waar de boot, met jouw zending, zich op dat moment bevindt. Vertraging bij verscheping? Wanneer je gekochte bestelbussen verscheept worden en er bij het vervoersbedrijf of de rederij door onvoorziene omstandigheden vertraging oploopt, is bestelbus.nl hier niet verantwoordelijk voor. Wij houden je in het geval van vertraging wel altijd op de hoogte!

Klantenservice
Ik heb een opmerking, tip of klacht.

Service en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel bij Bestelbus.nl. Wij streven ernaar om je dan ook zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je een opmerking over de site of onze service, tip over een voertuig of een klacht? Alle input is van harte welkom! Neem alsjeblieft contact met ons op. Wij zullen je feedback zorgvuldig in behandeling nemen. Neem contact met ons op.

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden.

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Geen probleem, wij helpen je graag verder! Er zijn verschillende mogelijkheden hoe je ons kunt bereiken:


Chat: Beschikbaar tijdens werktijden

Telefoon:  +31 (0)183 ‎668 ‎444

WhatsApp:  +31 (0)6 30 30 33 25

Mail:  [email protected]

Hoe kan ik jullie voorraad bekijken?

Op onze terreinen vind je alle merken en modellen bedrijfswagens. Kom je deze bij ons bekijken, testen en een proefritje maken? Je vindt ons in Vuren (NL), Genemuiden (NL) en Brussel (BE)! Orienteer je je liever online? Dan vind je op onze website snel en eenvoudig het voertuig dat je zoekt. Onze website is natuurlijk 24 uur per dag bereikbaar. Het is mogelijk om onze gehele voorraad online te bekijken en jouw nieuwe bedrijfswagen direct uit te zoeken. Zo kan je rustig alle auto's bekijken wanneer jij wilt en wanneer het jou uitkomt!

Kan ik zonder afspraak langskomen om een voertuig te bekijken?

Tijdens onze openingstijden ben je van harte welkom om een voertuig te komen bekijken. Al onze voertuigen staan grotendeels op dezelfde locatie en onze voorraad is ruim 450 stuks. Het is echter wel raadzaam om vooraf bij ons te informeren of het voertuig niet inmiddels is verkocht want wekelijks komen er 150 nieuwe voertuigen (bestelbussen, trucks en trailers) binnen.

Kan ik een proefrit maken?

Ja, je kunt bij ons een proefrit maken. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken, maar het is raadzaam dit wel te doen of voordat je langskomt in ieder geval te informeren of het voertuig nog niet verkocht is. Een proefrit kan je online inplannen bij het voertuig van jouw interesse.  Als je een proefrit komt maken, heb je de mogelijkheid dat er een monteur of verkoper met je mee rijdt om van alles over het voertuig uit te leggen.

Op welke manieren kan ik een voertuig zoeken?

De website biedt je meerdere mogelijkheden om een voertuig te zoeken, te weten:

  • Je kunt je zoekopdracht in de zoekbalk bovenaan de website intypen.
  • Je kunt op de homepagina alle huidige aanbiedingen zien en direct op een aanbieding klikken.
  • Je kunt in onze voorraad je selectie aangeven. Wekelijks komen er 150 nieuwe voertuigen bij.Je kan ons een zoekopdracht geven. In dat geval gaan wij voor jou de bestelbus zoeken die compleet voldoet aan je wensen. 

Vertel ons wat je zoekt!